Jdi na obsah Jdi na menu
 


O zlomenou poloosu 2011- jak to postupuje

20. 2. 2011

 a je to za náma !!!!

stručně a výstižně - ač nám počasí nepřálo a trošku zamíchalo kartama, přece jenom Vám musíme poděkovat, že jste se v důstojném počtu zůčastnili Poloosových dvacátin.

Nemá cenu popisovat trať a podobné náležitosti - kdo chtěl , tak to všechno zažil na vlastní mokrou kůži  - můžete vidět na fotkách

zuza805 | O zlomenou poloosu 27.5-..29.5. 2011rajce.net

http://gaz69estranky.rajce.idnes.cz/O_ZLOMENOU_POLOOSU_2011

 Snad jen k tomu, že nás bylo něco kolem 350 účastníků včetně těch, kteří celou akci připravovali a snažili se dělat pro Vás možné i nemožné , asi 80 startujících vozideL, + 14? čtyřkolek s našimi handicapovanými spoluobčany (děkujeme jim za přidělané nemalé starosti), viděli jsme plně vyzbrojené hasičské vozy AČR - Mercedes ATECO a Tatru 810 

img_7878.jpg

nejstarším vozidlem byl 2x JEEP Willys z roku 1941, na obědě se snědlo 100litrů

polévky , 100 kg jestřába , 40 pecnů chleba  a 60 nohavic závinu.

 Náhodný?? přelet dvou MI 24 v  mezičase před vyhlášením výsledků  img_7913.jpg

vyhlášení a předání cen v režii dvou presidentů pořádajících klubů

                       img_7955.jpg

a protože ke každým narozeninám patří dort , ani poloose jsme ho nemohli nedát.

 

 254484_1751101737835_1247615768_31469844_4457524_n.jpg

......asi byl dobrý !!! (aspoň Zuzce chutnal )

Ještě jednou děkujeme všem co dorazili, co se na přípravách podíleli , všem  kdo nás podpořili jak morálně , tak  finančně či materiálně. Raději je nebudu vypisovat , abych na nikoho nezapoměla.

                  těšíme se na další akci  u nás nebo u vás????

 Výsledkovou listinu najdete zde

 *********************************************************************************

říjen 2010 - začátek běhání po úřadech,lesích,soukromnících,obcích s      žádostmi  a mapami Zlomené poloosy 2011

listopad-únor díky obětavosti ,neúnavnosti, neodbytnosti (vlezlosti) ředitele soutěže se pomaličku začínají vracet POVOLENÉ povolení k vjezdu a sem tam i některý sponzor otevře svou peněženku (ale jen mááálo)

20.2.2011 9hodin kreslení itineráře

abyste si nemysleli, že poloosa je ještě daleko a my spíme , přináším pár fotek (FOTO GALERIE)z dnešního  kreslení itineráře. Vyrazili jsme ve složení Ivan, Dušan, Míša a farmář Jack .Nikdo neměl chuť ,čas ,volné auto ...(PROSTĚ NIKOMU SE NECHTĚLO),tak jsme vyrazili jedním vozidlem. Trať dlouhá kolem 60 km převážně terén,asfaltu opravdu hooodně pomálu ,první polovina (teda spíš 2/3 )prověří článek mezi volantem a sedadlem ,zbytek trasy po obědě se ukáží schopnosti velitel vozu - navigátora.

tak,myslím že ten Ivan má plnohodnotnou přezdívku Kanec -

video je z  II.Bazalova pekla

 20.3. brigáda  - jak jsme dělali z Bazalova pekla  peklíčko

p1020184.jpg

                                  

   

 

 

 

 

 

kdysi jsme ho odvalili - už zase překáží

p1020195.jpg

to by bylo aby nešel

p1020205.jpg 

p1020210.jpg

3.4. kontrola itineráře a najetí na čas 

- kontrolní start prvního vozidla v 9.30 , někteří asi byli z cestovní kanceláře Zabloudil, jiní se mermomocí pokoušeli vyprostit  sami -

- návrat na výchozí bod kolem  15 hodiny, z čehož vyplývá, že původní trasa 75km a startování zhruba 150-ti vozidel po dvou minutách , by udělalo z odpolední etapy noční jízdu a vyhlášení snad někdy v ranních hodinách .

I zkušený jezdec Oťas už měl kvalitního terénu po krk , tak jsme se rozhodli trasu zkrátit a poobědovou část (asi po 40km) už nechat jako dobrovolnou 20km jízdu krásným lehčím terénem .Kontrola zkrácené verze bude 17.4.

Jinak chystáme asi dvě brigádičky, kdo by měl zájem pomoct, může kontaktovat ředitele na tel 774 710 885.

17.4.  druhá kontrola itineráře

- 8.00 rychlá ranní úprava brodů

v 9.30 start  tří testovacích vozů a posádky

9.50 start vozidla o kterém lze napsat jen to že víc nejelo než jelo a taky nedojelo.

Kolem 15.hodiny návrat do Jedova

24.4. třetí -POSLEDNÍ kontrola itineráře

v dnešní sváteční den se dostavila elita :

vozidla (skoro)bez poruchy absolvovala celou trať

samí špičkoví navigátoři ,což znamená , že itinerář sedí ,trasa projetá dokonce v rekordním čase a bez zaváhání.Trať absolvoval Šmrdla- plaváček s Tatrou 805
(skoro bez jediného šrámu) ,takže není proč se bát .

12.- 15.5. rozvoz a výlep plakátů

17.5. objednané skvělé počasí

19.5. nakládání zabezpečovacího materiálu na T805

21.5. vám jedeme ještě trošku zbrigádničit trasu

22.5. monitoring trasy s kameramanem, takže začněte ladit úsměvy

 

 

 Návrat pro všechny nejpozději do 17hod, v Jedově bude ukázka zásahu hasičů AČR. Nemusím snad zdůrazňovat, jak se chovat na trati: nikde nevyjíždět mimo cesty, v lese nekouřit, přes obce, chatové oblasti a po cyklostezkách jezdit pomalu a ohleduplně. Také budete míjet hodně zblízka několik mravenišť.

Na tábořišti: areál máme za nemalé peníze pronajatý od DDM Náměšť nad Osl. a také jej po skončení akce budeme předávat. Je tam nějaká nová výsadba, která nesmí utrpět. Nic neřezat, nekopat, pouze s výslovným povolením hlavního pořadatele. To samé se týká ohňů – problém to není, jen je potřeba místo upravit do původního stavu.

Je jasné, že stará auta jsou mastnější, ale pokud někomu teče z auta olej jako z konve, ať ho raději nechá doma. Také prosím zanechte doma centrály – máte sice vychlazené pivo a světlo, ale rušíte ostatní kolem. Taktéž volné pobíhání psů není vítáno.

Teď už dost příkazů a zákazů, těší se na Vás celý pořadatelský kolektiv z obou pořádajících klubů.

 

p1020263.jpg

p1020264.jpg

 

 

Doplňující informace ke Zlomené poloose 2011

Přečtěte si pár doplňujících informací…

V sobotu bude již od brzkého rána možnost nasnídat se v hospodě. Budou připravovat míchaná vejce, sekanou, párek, kávu, čaj apod. Také máte možnost použít umývárnu a záchody na tábořišti. Začínáme rozpravou v 8hod., 8.30 bude odstartován první soutěžící. Na start se budou řadit přednostně vozidla do r.v.1965, to znamená regulérní soutěžící. Mladší vozy nebudou odstartovány dříve než v 10.00hod., takže nemusí spěchat a blokovat prostor před startem. V rámci urychlení budeme dle situace mladší vozidla startovat i po menších skupinkách, tak jak nakonec stejně jedou. I majitelé mladších vozidel ale můžou soutěžit a plnit dané úkoly, budou také bodováni a vyhodnoceni v rámci absolutního pořadí, nemůžou však býti ohodnoceni cenou.

Jízda se skládá ze tří soutěžních etap, které se jedou na daný průměr. Jejich celková délka je 41km, převážně po nezpevněných lesních a polních cestách, nějaké to bláto a brůdek, ne však hluboký. Po třetí soutěžní etapě následuje oběd, každý si připravte jídelní misku a lžíci. Zde odevzdáním jízdního výkazu ukončíte vlastní soutěžní jízdu a následují dvě možnosti: kdo toho má již dost, může odjet podle vyfasovaného plánku do Jedova, kdo se chce ještě povozit, může absolvovat čtvrtou 20km etapu, nesoutěžní, vlastivědnou.

 

 

 

 

 

 

 

Náhledy fotografií ze složky o ZloPO 2011 jak to bude

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Fotogalerie O ZLOMENOU POLOOSU

(David Reš, 5. 6. 2011 17:35)

Ahoj, posílám funkční odkaz na moje fotky z letošní Poloosy, ten co je tu uveřejněn nefunguje, chybí tam část odkazu.

http://gaz69estranky.rajce.idnes.cz/O_ZLOMENOU_POLOOSU_2011_-_Jedov_XX._rocnik/

David